Eleiçons catalanas

 Amanhã celebram-se eleiçons na Catalunya (no Principat). Contra a lógica de preservar a saúde pública, esta data foi imposta polo Estado espanhol através dos tribunais. Como durante os últimos anos, há mais em jogo que quem governa a autonomia catalana, senom que é um confronto entre as forças soberanistas e independentistas catalanas e as diversas forças espanholistas. 

Neste contexto pandémico o resultado é imprevisível e nom se vai corresponder com o resultado num contexto pre-pandémico. As forças espanholistas vam tentar aproveitar esta situaçom para reverter a hegemonia independentista, para o qual empregarom, empregam e empregarám todas as armas e ferramentas que lhes outorga contar com um Estado que as defende e protege. Por isto, é muito importante para o povo catalám, voltar mostrar sua conviçom  e firmeza de povo soberano frente ao regime espanhol do 76-78. Também é muito importante que desde o resto de naçons sob o jugo espanhol nos solidarizemos com sua causa, nom só por solidariedade internacionalista, senom também por interesse próprio, já que na vitória da causa da soberania catalana está umha grande oportunidade, a maior atualmente, de que se abra umha fenda importante no regime espanhol do 76-78. 

Perante este panorama, só podo desejar a vitória clara das forças independentistas frente ao nacional-imperialismo espanhol nas eleiçons de amanhã. Além disso, também desejo que sejam as forças mais decididas e avançadas na questom nacional e mais progressistas no social e no confronto de classes, tenham o melhor resultado possível, oxalá fosse o de alcançar umha hegemonia importante no conjunto de forças soberanistas e assim criar um projeto avançado de amplo espetro frente ao espanholismo. 

Visca Catalunya Lliure! Vivam os Povos Livres!

Comentarios

Publicacións populares deste blog

Breve reflexom política de domingo.

Em defesa do nacionalismo.

Pequena reflexom sobre normalizaçom linguística e a "polícia da língua".